خدمات حمل و نقل جاده ایی

حمل و نقل جاده ای یک روش بسیار کارآمد برای جابجایی بار به مکان های مختلف به منظور بهبود کارایی و رشد تجارت است. صنایع بی شماری وجود دارند که به حمل و نقل ایمن کالاهای خود نیاز دارند و حمل و نقل جاده ای بهترین راه برای انجام این کار است. شرکت راه هشتم خدمات حمل و نقل درجه یک را با مزیت های قابل توجهی به مشتریان ارائه می دهد.

خدمات شخصی

حمل و نقل جاده ای می تواند خدمات درب تا درب را ارائه دهد. این به نفع مشتریان و تجارت شما خواهد بود، زیرا نیازی به جمع آوری آن از مکانی به مکان دیگر نیست. این کار معمولاً هزینه قابل توجهی را هدر می دهد. ما یک سرویس حمل بار سفارشی ارائه می دهیم تا اطمینان حاصل کنید تمام نیازهای شما با بالاترین استانداردها برآورده می شوند.

کاهش خطر

خطر حمل بار و آسیب دیده هنگامی به طور قابل توجهی کاهش می یابد. زیرا کنترل دستی راننده شرایط نظارت دقیق تر هنگام حمل و نقل را فراهم می کند. به همین دلیل است که همیشه از وسایل نقلیه موتوری برای حمل و تحویل کالاهای شکننده به صورت ایمن و مطمئن استفاده می شود. رانندگان ما در عین احتیاط در جاده ها به طور ماهرانه ای آموزش دیده اند تا بار مورد نظر محافظت شود.

تحویل سریع

در مقایسه با سایر روش های حمل و نقل، حمل و نقل جاده ای حمل سریع را ارائه می دهد. زیرا زمان کمتری برای حمل و نقل و بارگیری بار صرف می شود. این روش موثرترین راه برای تحویل کالا در مسافت های کوتاه است. نه تنها سریع بلکه بسیار مقرون به صرفه است. محموله های شما در بازه زمانی مشخص توزیع می شود.

اهمیت حمل و نقل جاده ای

حمل و نقل از مهمترین فعالیت های اقتصادی یک تجارت است. این بخش از کسب و کار شما یک فعالیت اساسی در فرایند تدارکات محسوب می شود.  ضعف در حوزه حمل و نقل گاهی اوقات علت عدم توانایی شرکت در ارائه خدمات مناسب به مشتریان است.

تحویل های دیرهنگام می توانند منبع مشکلات و شکایات خدمات رسانی باشند. در حین حمل و نقل ممکن است محصولات آسیب ببینند یا کارگران انبار محموله را با شرایط نامناسب در محل حمل بار گیری کنند. چنین محموله ای می تواند مشتریان را نیز ناامید کند. این اتفاق منجر به نارضایتی و تصمیم به خرید از یک رقیب بهتر برای خریدهای آینده می شود.

وقتی شرکتی فرایند تحویل را به صورت کامل و بدون آسیب به طور مداوم در عملکرد خود ارائه می دهد، می تواند اعتماد مشتری را جلب کند. جدا از پیامدهای خدماتی، حمل و نقل می تواند هزینه قابل توجهی را برای تجارت شما به همراه داشته باشد. حالت های سریعتر حمل و نقل معمولاً هزینه بیشتری نسبت به حالت های کندتر دارند.

بنابراین اگرچه حمل سفارش توسط هواپیما بسیار سریعتر از حمل و نقل جاده ای است، اما هزینه آن می تواند تا ده برابر بیشتر باشد. چنین اختلاف هزینه ای ممکن است استفاده از روش سریعتر حمل و نقل کالا را توجیه نکند. بنابراین باید هنگام انتخاب نحوه انتقال کالا و حمل و نقل آن روشی را انتخاب کنید که توجیه اقتصادی داشته باشد.

کدام یک از سرویس های حمل و نقل جاده ای برای شما مناسب تر است؟

حمل و نقل جاده ای با کامیون های پرده ای

کامیون های پرده ای متداول ترین نوع وسایل نقلیه برای حمل و نقل عمومی جاده هستند. این نوع کامیون ها دارای سقف پرده ای هستند و با دو طرف پرده PVC پوشانده شده اند. یکی از دلایل محبوبیت زیاد این نوع سرویس حمل بار جاده ای کناره های پرده ای آن است که این کامیون دارد و امکان بارگیری و تخلیه آسان را فراهم کرده است. کامیون های پرده ای راه حل مناسب برای بارهای تجاری هستند.

حمل و نقل مسطح

این نوع حمل بار جاده ای معمولاً در صورت نیاز به جابجایی قطعات بزرگ همچون تجهیزات ساختمانی یا لوازم و کانتینرها مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از حمل و نقل مسطح فقط به نوع از بارها محدود نمی شود. یکی از بزرگترین مزایایی که حمل و نقل باری مسطح جاده ای ارائه می دهد عبارتند از:

  • بارگیری و تخلیه سریعتر
  • حمل بار بهتر
  • راحتی
  • فضای پیوسته
  • قابلیت وزن حمل بیشتر

بر این اساس صرف نظر از اینکه شما در ساخت و ساز یا تولیدات عمومی فعال هستید، کامیون های تخت برای هرگونه حمل بار کارآمد هستند.

حمل و نقل جاده ای با سرویس کنترل دما

این نوع حمل بار جاده ای به وسیله کامیون های ویژه و با درجه حرارت قابل کنترل انجام می شود. به عبارت دقیق تر کامیون حمل کننده محصولات حساس دارای یک سیستم تبرید داخلی هستند که به شما در نگه داشتن محصولات، در سطح دمای مطلوب در کل فرآیند حمل و نقل کمک می کند.

در حقیقت برای بسیاری از محصولات، کنترل حمل و نقل جاده ای با درجه حرارت یک گزینه نیست، بلکه یک ضرورت است. مهمترین مزیتی که کامیون های داری سرویس کنترل دما می توانند ارائه دهند، جلوگیری از خراب شدن محصولات حساس و از دست رفتن ارزش آن ها در هنگام حمل و نقل است. مانند محصولات غذایی و صنایع پزشکی.

حمل و نقل جاده ای با کامیون های باکسی نفوذ ناپذیر

این نوع کامیون ها برای جابجایی محموله هایی که به هوا حساس هستند ایده آل است. علاوه بر این، کامیون های جعبه ای دارای نقاط اتصال برای ایمن سازی بار هستند.

انوع بارهایی که با این نوع کامیون حمل می شود شامل موارد زیر است:

  • کالاهای خانگی
  • بسته ها
  • لباس ها
  • لوازم خانگی

آنچه کامیون را به یک راه حل مناسب برای مسیرهای محلی تبدیل می کند، ایمنی مطلوب بار است که ارائه می دهد.

حمل و نقل جاده ای اتومبیل

حمل و نقل یک وسیله نقلیه می تواند بسیار حساس و نگران کننده باشد. به همین دلیل امروزه بسیاری از افراد تصمیم می گیرند وسیله نقلیه خود را از طریق خدمات حمل و نقل ماشین از مقصد A به مقصد B منتقل کنند.

حمل و نقل اتومبیل به معنای حمل و نقل وسیله شما در تریلر باز و قرار گرفتن در معرض فضای باز است. تریلرهای حامل اتومبیل تجاری رمپ هایی ساخته اند که روند بارگیری را آسان تر می کنند. این تریلرها از هیدرولیک قدرت برای بالا بردن یا پایین آمدن سطح شیب دار استفاده می کنند. این نوع حمل و نقل جاده ای اتومبیل به طور قابل توجهی مورد استفاده قرار می گیرد.

حمل و نقل جاده ای تانکر

حمل و نقل تانکر مربوط به یکسری از صنایع خاص است. این نوع حمل و نقل برای حمل انواع مایعات، مواد شیمیایی یا گازها تخصصی مورد استفاده قرار می گیرد. بسته به نیاز مشتری، می توان از این نوع حمل و نقل برای حمل مایعات از نوع خطرناک مانند سوخت و سموم دفع آفات نیز استفاده کرد.

جمع بندی

یکی از مزیت های استفاده از حمل و نقل جاده ای مقرون به صرفه بودن آن است. حمل کالا از طریق وسیله نقلیه موتوری بسیار ارزان تر است. این موضوع تا حدودی به دلیل کاهش هزینه های مربوط به بسته بندی خواهد بود. هزینه بارگیری، تخلیه و جابجایی در مقایسه با سایر راه های حمل و نقل ارزان قسمت است. تیم متخصص راه هشتم یک سرویس لجستیکی را ارائه می دهد.

این پست را به اشتراک بگذارید: